#157 ЖББМ Lesson study 1970 жылдан бастап барлық Жапония мектептерінде мұғалімдердің біліктілігін арттырудың негізгі тұғыры болып есептеліп отырады. Директордың ОІЖО Каскарауова Алия Мадигалиевна Сабақты зерттеу әдісі”тақырыбында коучинг өткізді. » 157.alschool.kz
Алматы қаласы
Білім басқармасының
"№157 жалпы білім беретін мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727) 385-33-67
Есепші бөлімі:
+7(727) 265-71-36
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » #157 ЖББМ Lesson study 1970 жылдан бастап барлық Жапония мектептерінде мұғалімдердің біліктілігін арттырудың негізгі тұғыры болып есептеліп отырады. Директордың ОІЖО Каскарауова Алия Мадигалиевна Сабақты зерттеу әдісі”тақырыбында коучинг өткізді.
05
апрель
2024

#157 ЖББМ Lesson study 1970 жылдан бастап барлық Жапония мектептерінде мұғалімдердің біліктілігін арттырудың негізгі тұғыры болып есептеліп отырады. Директордың ОІЖО Каскарауова Алия Мадигалиевна Сабақты зерттеу әдісі”тақырыбында коучинг өткізді.

Алматы қаласы,
Наурызбай ауданы
 #157 ЖББМ
Lesson study 1970 жылдардан бастап барлық Жапония мектептерінде мұғалімдердің біліктілігін арттырудың  негізгі тұғыры болып есептеліп отырады. Мектебіміз пилоттық мектеп қатарында болғандықтан бұл педагогикалық тәсілмен коучинг, семинарлар өтіп тұрады. Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Каскарауова Алия Мадигалиевна “Lesson study : Сабақты зерттеу әдісі” тақырыбында  мұғалімдермен коучинг өткізді.
город Алматы,
Наурызбайский район
 КГУ ОШ #157 
С 1970-х годов обучение на уроках стало основой подготовки учителей во всех японских школах. Поскольку наша школа является пилотной, занятия и семинары проводятся именно по этому педагогическому методу. Заместитель директора по  УР Каскарауова Алия Мадигалиевна провела тренинг с учителями по теме “Lesson study:  методы исследования урока”

@akimat_almaty 
@akimat_nauryzbai_audany 
@oqu_agartu_ministrligi 
@edu.almaty 
@edualmaty 
@nauryzbay_bilim_bolimi 
@nauryzbai_madeniet_bolimi 
@miras_nyssanaliyev 
@lyazzat__88 
@kusainova.s.a 
@akhmetova.s.a

Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы:

Похожие публикации: