Шығармашылықпен жұмыс жасайтын тұлға дайындауда жан-жақты ізденімпаздықпен жұмыс жүргізіп жүрген маманымыздың бірі-Манджу Береке Болатқызы 6 «В» сыныбында «Red nose day» тақырыбында ашық сабақ өткізді » 157.alschool.kz
Алматы қаласы
Білім басқармасының
"№157 жалпы білім беретін мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727) 385-33-67
Есепші бөлімі:
+7(727) 265-71-36
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Шығармашылықпен жұмыс жасайтын тұлға дайындауда жан-жақты ізденімпаздықпен жұмыс жүргізіп жүрген маманымыздың бірі-Манджу Береке Болатқызы 6 «В» сыныбында «Red nose day» тақырыбында ашық сабақ өткізді
19
апрель
2024

Шығармашылықпен жұмыс жасайтын тұлға дайындауда жан-жақты ізденімпаздықпен жұмыс жүргізіп жүрген маманымыздың бірі-Манджу Береке Болатқызы 6 «В» сыныбында «Red nose day» тақырыбында ашық сабақ өткізді

« Ағылшын тілін үйрену– қазіргі  заманның қажеттілігі.»  Қазіргі қоғам сұранысына сай білімді, шығармашылықпен жұмыс жасайтын, өзін-өзі дамытып ,жетілдіре алатын жеке тұлға тәрбиелеуге аса назар аударылуда.Шығармашылықпен жұмыс жасайтын тұлға дайындауда жан-жақты ізденімпаздықпен жұмыс жүргізіп жүрген маманымыздың бірі-Манджу Береке Болатқызы.Ағылшын кафедрасы бірлестігінің онкүндігі аясында 6 «В» сыныбында «Red nose day» тақырыбында ашық сабақ өткізді.Ашық сабақта «Сын тұрғысынан ойлау» тәсілдерін шебер қолданды.  Ашық сабақта қолданылған әдістер оқушылардың  сыни тұрғыдан ойлауын дамытып, саналы және оймен қабылдауына мүмкіншілік берді.
Әдіс-тәсілдерді Береке Болатқызы ізденісі арқылы оқушы қабілетіне, қабылдау деңгейіне қарай іріктеп қолданады. Технологияларды күнделікті сабақ үрдісіне пайдалану үшін ағылшын тілі пәні мұғалімі өзінің алдындағы оқушыларының жас ерекшеліктерін ескере отырып, педагогтік мақсат-мүддесіне сай, өзінің шеберлігіне орай таңдап алады
@akimat_almaty 
@akimat_nauryzbai_audany 
@oqu_agartu_ministrligi 
@edu.almaty 
@edualmaty 
@nauryzbai_madeniet_bolimi 
@nauryzbay_bilim_bolimi 
@miras_nyssanaliyev 
@lyazzat__88 
@kusainova.s.a 
@akhmetova.s.a

Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы: